سفر تفریحی پسر ترامپ به مغولستان 76 هزار دلار هزینه برداشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بر اساس اسناد جدیدی که به دست یک گروه ناظر بر دولت آمریکا رسیده، هزینه سرویس مخفی سفر تفریحی پسر رئیس جمهور آمریکا به مغولستان بیش از 75000 دلار هزینه روی دست مالیات دهندگان آمریکایی گذاشته است.

سفر تفریحی پسر ترامپ به مغولستان 76 هزار دلار هزینه برداشت

اسنادی که به دست گروه غیرانتفاعی مذکور موسوم به گروه CREW (شهروندان حامی مسئولیت و اخلاق در واشنگتن) رسیده نشان می دهند که صورتحساب هزینه های اقدامات امنیتی سرویس مخفی در سفر تفریحی دونالد جونیور، پسر عظیم رئیس جمهور آمریکا به مغولستان بیش از 76000 دلار بوده است.

هدف دونالد جونیور از این سفرش به مغولستان که در ماه اوت گذشته انجام شد، شکار میش های کوهی نژاد آرغالی بوده است که به خاطر داشتن شاخهای بلندشان مشهور هستند این حیوانات در حال انقراض اعلام شده اند.

یک مقام نزدیک به ترامپ به سی ان ان گفت، هزینه این سفر به مغولستان به استثنای هزینه های مربوط به اقدامات امنیتی سرویس مخفی از جانب دونالد جونیور پرداخت شد. پیشتر دونالد جونیور در گذشته از بابت سفرهای شکاری که داشته مورد انتقاد قرار گرفته است.

دونالد جونیور در جریان سفرش به مغولستان با رئیس جمهور این کشور نیز ملاقات کرد.

گروه CREW اظهار کرد: دونالد جونیور به عنوان پسر دونالد ترامپ صلاحیت برخورداری از محافظت سرویس مخفی را داشته و باید مورد محافظت قرار بگیرد اما اقتصادیات دهندگان نیز صلاحیت دارند که بدانند چقدر برای تسهیل این سفر او برای شکار و تعاملاتش با حامیان اقتصادی سیاسی عمده و رهبران خارجی پول می دهند.،ایسنا

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33716

به "سفر تفریحی پسر ترامپ به مغولستان 76 هزار دلار هزینه برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر تفریحی پسر ترامپ به مغولستان 76 هزار دلار هزینه برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید