قابلیت های One UI 6.1 سامسونگ فاش شد؛ تمرکز گسترده روی هوش مصنوعی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ایکس چندین ویژگی تازه رابط کاربری One UI 6.1 را فاش کرده و در این میان تصاویر مشخصات موردنظر را هم منتشر کرده است. بر اساس این داده های فاش شده، سامسونگ تصمیم گرفته چندین مورد از قابلیت های تازه نفس گوشی های پیکسل را برای گوشی های خود ارائه کند که در این میان می توانیم به امکان ایجاد تصاویر پس زمینه با بهره گیری از هوش مصنوعی اشاره کنیم.

قابلیت های One UI 6.1 سامسونگ فاش شد؛ تمرکز گسترده روی هوش مصنوعی

از دیگر قابلیت های هوش مصنوعی جذابی که قرار است راهی One UI 6.1 شود باید امکان جابجایی اشیاء از یک عکس به عکس دیگر و همچنین امکان بزرگ تر کردن کادر عکس و قرار دادن جزئیات بیشتر در آن ها را نام ببریم.

اپ یادداشت برداری سامسونگ هم قرار است امکان تبدیل یادداشت های طولانی را به داده های فهرست وار تبدیل کند که تا خوانایی آن ها افزایش پیدا کند. در ضمنً نباید امکان ترجمه همزمان تماس های تلفنی را از قلم بیندازیم تا بتوانید با زبان های مختلف به راحتی با طرف مقابل صحبت کنید.

یکی دیگر از تغییرات هم Voice Focus نام دارد که این مشخصه می تواند صدای پس زمینه را در مکالمات تلفنی به خوبی حذف کند تا صدای شما بهتر به طرف مقابل منتقل شود. این قابلیت هم برای گوشی های پیکسل پیش از این معرفی شده است.

در کنار این موارد، به بهره گیری این نسخه از رابط کاربری One UI از انیمیشن های نو و اصلاح برخی انیمیشن ها هم اشاره شده است. با توجه به گزارش های منتشر شده، گوشی های سری گلکسی S24 قرار است با این نسخه راهی بازار شوند و سپس در ادامه سایر گوشی های سامسونگ واجد شرایط هم بسیاری از این قابلیت ها را دریافت خواهند کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1402 بروزرسانی: 20 آذر 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 91111

به "قابلیت های One UI 6.1 سامسونگ فاش شد؛ تمرکز گسترده روی هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های One UI 6.1 سامسونگ فاش شد؛ تمرکز گسترده روی هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید